Masz więcej pytań, zapraszam do kontaktu z Nami. Chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości

TELEFON:           00784192164

E-MAIL:           kontakt@euforiabiegaczateam.pl

ADRES: Góra, Poland

Instagram
Image Alt

Nasz Blog

Droga do UTLO - DFBG Super Trail 130km Choć już minęły dwa tygodnie od zakończenia Dolnośląskiego Festiwalu Biegów Górskich to ciągle wracam myślami do Lądka. Kolejna edycja za nami, wspaniały czas spędzony z przyjaciółmi i rodziną a do tego ta niesamowita atmosfera na mecie, szkoda że 130km nie kończy się w Lądku, cudowna meta która jak przyciąga jak magnes. Euforia Biegacza Team silnie reprezentowana na festiwalu, Joanna bardzo zadowolona ze startu w półmaratonie, Wojtek z lekkim niedosytem i mimo problemów ukończył

Droga na DFBG - spełniając marzenia Kurz po Dolnośląskim Festiwalu Biegów Górski już opadł, przyszedł czas na podsumowania. Mamy w zespole takiego harpagana, który jak coś sobie postanowi to nie ma na niego mocnych. W zeszłym roku zaplanowała sobie start w triathlonie, ale żeby zaczął od duathlonu, potem 1/8, 1/4,1/2 IM a na końcu pełny IronMan czyli: 3.8km pływania, 180km rowerem i 42 km biegiem to nie. On nie wybiera dróg na skróty, jak stawia sobie cele to na grubo. Oczywiście IM

Droga do UTLO - tydz. 28 i 29 - Przystanek DFBG Przygotowania do Ultra Trail Lago d'Orta osiągnęły półmetek. W trakcie których zaplanowany był przystanek na Dolnośląskim Festiwalu Biegów Górskich w Lądku - 130km. Tydzień przed zawodami to czas taperingu, tu nie ma czasu na jakieś mocne akcenty, priorytet to sen i odżywanie. Ostatni dłuższy trening zaplanowany był na Wtorek - Endurance Run 1.5h, a w kolejnych dniach Endurance Run + przebieżki oraz Recovery Run. Ciężko się biegało ten okres, wydawało

Droga do UTLO - Tydzień 27 Pozostała rzemieślnicza praca, jak to mówi trener Mario. Zeszły tydzień upłynął pod znakiem SSR. Zawody zbliżają się wielkimi krokami dlatego zmniejszamy kilometraż lecz pozostajemy przy intensywności SSR (Steady State Run). W tygodniu zostały zaplanowane 2 sesje SSR (2x10min+1x15minm oraz 2x15min), w nogach czuć treningi z ostatnich tygodni. Starałem się regenerować jak najwięcej między sesjami, popołudniowa drzemka przed treningiem może zdziałać cuda, polecam.  Dodatkowo dwa razy w tygodniu sesja skipów (running drills) oraz stretching po 30min.