Masz więcej pytań, zapraszam do kontaktu z Nami. Chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości

TELEFON:           00784192164

E-MAIL:           kontakt@euforiabiegaczateam.pl

ADRES: Góra, Poland

Instagram

Czerwiec 2019

Droga do UTLO - Tydzień 25 Dolnośląski Festiwal Biegów Górski i mój start na dystansie 130km już za niespełna 4 tygodnie. Przygotowania do UTLO idą zgodnie z założonym przez trenera planem. Jeden z cięższych tygodni już za mną, 110km w nogach  12 godzin na treningu. Pogoda nam nie pomaga, ale na to nie mamy wpływu, trzeba wykorzystać to co mamy bo z dużym prawdopodobieństwem takie warunki będą na DFBG. Widać już pewne symptomy adaptacji organizmu do wysokich temperatur, a to cieszy.

Bieg Rzeźnika 2019 - "Hardcore" poczeka Kolejna edycja Biegu Rzeźnika przeszła do historii. Formuła biegu jest wyjątkowa ponieważ biega się w parach i razem trzeba ukończyć zawody, imit dla całej trasy to 16h. Euforia Biegacza Team miała swoich reprezentantów Łukasz Potoczny oraz gościnnie Marcin Michałowski który trenuje pod okiem Mracina Świerca. Chłopaki połączyły siły i wystartowali razem. Plan był ambitny pobiec poniżej 12h 30min żeby móc lecieć przedłużoną wersję tzw. "HARDCORE" czyli około 100km. Chłopaki mocno przepracowali sezon przygotowawczy i byli znakomicie

Droga do UTLO - Tydzień 24 Kolejny gorący tydzień w przygotowaniach do UTLO. Upały nie odpuszczają, ale to dobra okazja do adaptacji organizmu do wysokich temperatur, które z dużym prawdopodobieństwem będą na  DFBG (Dolnośląski Festiwal Biegów Górskich). Adaptacja do wysokich temperatur ma ogromne znaczenie i będzie kluczowa podczas zwodów. Warto pamiętać o odpowiednim nawadnianiu, ja biorę przynajmniej 1 litr płynów na treningi do 2h oraz nawadniam się odpowiednio przed i po. Podczas treningów ważne jest odpowiednie dostarczanie organizmowi energii, płynów oraz

Krwawa Pętla - 2 Edycja 2. Krwawa Pętla już za nami. Unikalna 1,1-kilometrowa trasa z górskimi przewyższeniami - 140metrów w pionie, to bieg który możemy polecić z czystym sumieniem. Unikalna formuła, bardzo trudna technicznie trasa przyciągnęła wielu śmiałków. Trudność polega również na tym, że tą morderczą trasę trzeba zrobić aż trzy razy a miejsca zajęte w poszczególnych etapach decydują o jakie lokaty będziemy walczyć. Wspaniała atmosfera, super organizacja a do tego jeszcze strefa relaksu z leżakami i masażami. To wszystko żeby

Droga do UTLO - Tydzień 23 DFBG (Dolnośląski Festiwal Biegów Górskich) zbliża się wielkimi krokami, do zawodów zostało niespełna 6 tygodni. Po ciężkich treningach przyszedł czas na tydzień regeneracyjny. Cel główny to odpoczynek przed następnym blokiem treningowym, gdzie skupimy się nad biegach Steady State Run, czyli biegach w tempie maratońskim lub pomiędzy tempem półmaratonu a maratonu, dodatkowo wydłużamy czas trwania treningów a tym samym dystans tygodniowy. Rys 1. Plan treningowy tydzień 23 W tygodniu 23 oprócz biegów „Endurance Run” oraz „Recovery Run" dołożyliśmy

Droga do UTLO - Tydzień 22 Oj ciężki to był tydzień. Do startu w DFBG zostało już niespełna 7 tygodni. W tygodniu 22 dalej skupiliśmy się na biegach tempowych, na progu mleczanowym. Zmęczenie z poprzedniego tygodnia było odczuwalne, noga nie kręciła, wróciły problemy z mięśniem biodrowo-lędźwiowym, który nie pozwalał na szybsze bieganie. Cele na tydzień 22: Biegi tempowe Regeneracja Sen min 8h Wolny dzień, odpoczynek i sen Zostały zaplanowane 2 akcenty: Bieg Tempowy (TR) 4x6min przerwa 3 min (TR RPE8) - Wtorek Bieg

Aerobic decoupling odzwierciedla wydajność tlenową organizmu, jak również jego wytrzymałość tlenową. Sprawność produkcji energii w oparciu o przemiany tlenowe jest ważnym elementem mającym wpływ na budowanie wytrzymałości. Prosto rzecz ujmując, jeżeli Twoja wydajność przemian tlenowych jest słaba, słaba jest Twoja wytrzymałość. Nie możesz trenować efektywnie i szybko ulegasz zmęczeniu. Można sobie zadać pytanie, czym jest wytrzymałość tlenowa? To zdolność naszego organizmu do pobierania tlenu, dostarczania go do mięśni i w efekcie do produkcji energii do ich pracy (VO2 max). To